Εξοπλισμός καταστημάτων ρούχων: τι θα χρειαστείτε για τη νέα σας επιχείρηση

Ο εξοπλισμός καταστημάτων ρούχων περιλαμβάνει όλα όσα θα χρειαστείτε, για να στήσετε τη νέα σας επιχείρηση, να προβάλλετε αποδοτικά τα προϊόντα της και να δημιουργήσετε μια ατμόσφαιρα που θα κάνει τους πελάτες να θέλουν να έρθουν ξανά. Η προβολή των ρούχων στα σταντ αποτελεί μια ολόκληρη επιστήμη, όμως σε πρώτη φάση απαιτείται να γνωρίζετε με ακρίβεια ποιος ακριβώς είναι ο εξοπλισμός και που θα κινηθεί η επένδυση που θα κάνετε. Το είδος του εξοπλισμού θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την πολυτέλεια ή την οικονομική ποιότητα των ρούχων, όμως υπάρχουν ορισμένα είδη που είναι κοινά σε όλα τα καταστήματα.

Πινακίδα

Όσο ξεχωριστή βιτρίνα και αν έχετε, η πινακίδα είναι απαραίτητη, για να τραβήξετε το βλέμμα του περαστικού. Μια εντυπωσιακή ταμπέλα με το logo της εταιρείας σε χρώματα και στυλ που ταιριάζουν στο target group σας είναι το πρώτο βασικό βήμα.

ραφιερες καταστηματων

Ράφια

Τα ράφια είναι απαραίτητα σε όλα τα καταστήματα. Ειδικά στα καταστήματα ρούχων χρησιμοποιούνται κυρίως για τα διπλωμένα προϊόντα, τα οποία δεν έχουν άμεση ανάγκη προβολής. Κάθετα και οριζόντια, μονής ή διπλής όψης σε στυλ γόνδολας, ανοιχτά ή κλειστά, υπάρχουν πολλοί τύποι ραφιών ρούχων ανάλογα με τη διαρρύθμιση και τον τρόπο προβολής που έχετε επιλέξει.

Καθρέφτες

Ο εξοπλισμός καταστημάτων ρούχων πρέπει φυσικά να περιλαμβάνει και καθρέφτες που θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία. Ολόσωμοι καθρέφτες πρέπει να υπάρχουν σε αφθονία δίπλα στο δοκιμαστήρια, ενώ δίπλα στα σταντ με τα αξεσουάρ απαιτούνται επίσης καθρέφτες, αλλά μικρότεροι.

stand με κρεμαστρες

Σταντ με κρεμάστρες

Εκτός από τα ράφια, θα πρέπει να έχετε και σταντ, τα οποία διαθέτουν στύλο για κρεμάστρες, έτσι ώστε να παρουσιάζετε τα προϊόντα που δεν αναδεικνύονται διπλωμένα. Οι κρεμάστρες που θα επιλέξετε, αν θα είναι μεταλλικές ή πλαστικές, με χρώμα ή χωρίς, είναι ένα θέμα που έχει να κάνει με το ύφος των ρούχων.

Τραπέζια εκθεμάτων

Τα τραπέζια εκθεμάτων τοποθετούνται σε κάποια περίοπτη θέση μέσα στο κατάστημα, συνήθως αμέσως μπροστά από την είσοδο. Έτσι, τραβούν την προσοχή όποιου μπαίνει μέσα και αυξάνουν τις πιθανότητες αυτός να γίνει πελάτης. Συνεπώς, θα πρέπει να παρουσιάζουν τα πιο δημοφιλή προϊόντα από διάφορα είδη, όπως μπλούζες, πουλόβερ και αξεσουάρ, σε ένα συνεκτικό σύνολο που εντυπωσιάζει.

σταντ ρουχων

Σταντ στο ταμείο

Αν εκτός από ρούχα πουλάτε και ορισμένα αξεσουάρ που είναι δημοφιλή και φθηνά, τότε καλό είναι να έχετε και σταντ δίπλα στο ταμείο. Οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών είναι μεγάλες όσο περιμένει ο πελάτης να πληρώσει.

Κούκλες βιτρίνας

Στη βιτρίνα αλλά ακόμα και μέσα στο κατάστημα, καλό είναι να έχετε μερικές κούκλες που θα φορούν τα ρούχα που θέλετε να προβάλλετε περισσότερο. Όσο όμορφα και αν φαίνονται τα ρούχα κρεμασμένα, δεν αρκεί, για να καταλάβει ο πελάτης τη γραμμή τους. Άλλωστε, οι κούκλες αυτές δεν είναι καθόλου ακριβές, οπότε δεν απαιτούν σημαντική επένδυση.

Δείτε περισσότερα…