Το ύψος της επένδυσης για τη δημιουργία μιας επιχείρησης μπορεί να αποδειχθεί αρκετά μεγάλο. Ο εξοπλισμός καταστήματος ,η ενοικίαση και η διαμόρφωση του χώρου, η πληρωμή του προσωπικού, αλλά και η δαπάνη για τη διαφήμιση μπορεί να εκτινάξουν τον προϋπολογισμό σας και να θέσουν ακόμα και ζήτημα οικονομικής επιβίωσης της επιχείρησης πριν καν αυτή κάνει το ξεκίνημά της. Η συσσώρευση χρεών δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να συμβάλει στη γρήγορη απόσβεση της επένδυσης και στην έναρξη της κερδοφορίας μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Εντούτοις, υπάρχουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν, έτσι ώστε να μειώσετε το αρχικό κόστος χωρίς να κάνετε εκπτώσεις στην ποιότητα.
Ποιοι είναι οι άξονες
Δύο είναι οι άξονες γύρω από τους οποίους πρέπει να κινηθείτε, για να ρίξετε το κόστος. Ο εξοπλισμός του καταστήματος και η διαφημιστική δαπάνη. Για τον πρώτο θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο να αγοράσετε μεταχειρισμένο εξοπλισμό καταστημάτων ή να νοικιάσετε κάποια από τα απαραίτητα μηχανήματα και έπιπλα. Βέβαια, πριν υπολογίσετε αυτή την πιθανότητα, θα πρέπει να έχετε αποσαφηνίσει πλήρως στο μυαλό σας ποιοι είναι οι στόχοι της επιχείρησής σας, ποια είναι τα διακριτικά της γνωρίσματα και πώς θα υλοποιηθούν οι επιθυμίες σας. Καλό είναι για τα πολύ βασικά είδη να επενδύσετε στην αγορά ποιοτικών προϊόντων που τηρούν όλους τους κανόνες ασφαλείας και τις τεχνικές προδιαγραφές, ενώ ταυτόχρονα συνοδεύονται από εγγύηση για απρόσκοπτη και μακρόχρονη λειτουργία. Έτσι, θα είστε σίγουροι ότι δεν χρειάζεται να έχετε καμία ανησυχία για τα βασικότερα είδη που συνδέονται με την άμεση λειτουργία της επιχείρησής σας.
Μερικές συμβουλές
Για δευτερεύουσας σημασίας όμως μηχανήματα και έπιπλα, που δεν σχετίζονται άμεσα με το χώρο στον οποίο έχετε το κάτι διαφορετικό να προσφέρετε στην αγορά, δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσετε σε μια τόσο μεγάλη δέσμευση του προϋπολογισμού σας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να ψάξετε για μεταχειρισμένο εξοπλισμό καταστημάτων, ο οποίος βέβαια πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα και τις εγγυήσεις καλής λειτουργίας. Καλό είναι να εμπιστεύεστε για τέτοιες κινήσεις μεγάλες επιχειρήσεις που εξειδικεύονται στον τομέα σας και να μην εμπιστεύεστε ιδιώτες, οι οποίοι μπορεί να σας αποκρύπτουν πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του προϊόντος που πωλούν. Ακόμα φθηνότερη λύση, ειδικά αν δεν έχετε αποφασίσει τι ακριβώς θα χρειαστείτε και θέλετε να το διαπιστώσετε στην πορεία, είναι η ενοικίαση του εξοπλισμού για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα.
Βάλτε στόχους
Σχετικά με τη διαφημιστική δαπάνη δεν πρέπει σε καμία περίπτωση αυτή να ελλείπει παντελώς. Παρά όλα αυτά, δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσετε σε κινήσεις εντυπωσιασμού, όπως το να διαφημίσετε την επιχείρησή σας σε κάποιο ακριβό μέσο (π.χ. τηλεόραση). Σκεφθείτε με προσοχή ή με τη βοήθεια κάποιου ειδικού σε τι κοινό απευθύνεστε και στη συνέχεια στοχεύστε σε αυτό μέσω εξειδικευμένης καμπάνιας ή ακόμα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που είναι ακόμα αρκετά φθηνά. Άλλωστε, η επένδυση σε διαφήμιση θα αποσβεστεί με αργούς ρυθμούς, οπότε καλό είναι να έχετε κάνει σίγουρα βήματα, χωρίς μεγάλο ρίσκο, που θα αποδώσουν καρπούς σταδιακά αλλά με σχετική ασφάλεια.
Πηγή: KmstoreDesign.gr